Obchodní podmínky

Cestovní agentura CKL Dobruška, volejte: 494 621 072, e-mail: dobruska@ckl.cz

VŠEOBECNÉ PODMÍNKY

Tyto obchodní podmínky upravují pouze pobyty s vlastní dopravou organizované CA CKL. Zájezdy a pobyty organizované jinými cestovními kancelářemi, jejichž prodej CA CKL pouze zprostředkovává, se řídí všeobecnými a stornovacími podmínkami jednotlivých cestovních kanceláří a zákazník musí být s nimi prokazatelně seznámen.

Vznik smluvního vztahu

Smluvní vztah mezi zákazníkem a cestovní agenturou CKL - Evou Novohradskou, vzniká na základě řádně vyplněné a zákazníkem podepsané závazné přihlášky k pobytu, potvrzené CA CKL.

Objednávka pobytu

*Po obdržení vyplněné přihlášky k pobytu Vám obratem zašleme její potvrzenou kopii spolu s potvrzením o rezervaci míst "Potvrzení objednávky-výzva k úhradě", kde je uveden termín zaplacení zálohy a doplatku ceny pobytu.

*Úhradu objednaného pobytu provádí zákazník formou zálohy 50% /případně 20%/ ceny pobytu splatné do 10dnů po potvrzení přihlášky, doplatek je nutno uhradit max. 30dnů před nástupem na pobyt.

*Nedodrží-li zákazník platební podmínky, je CA CKL oprávněna pobyt bez oznámení a náhrady zrušit.

Poukaz k pobytu

Po úhradě pobytu v plné výši obdrží zákazník poukaz k pobytu, kterým se prokáže majiteli objektu při nástupu na pobyt. Zákazník je povinen si pečlivě překontrolovat vystavený poukaz, na pozdější reklamace nebude brán zřetel. V případě nástupu na pobyt ve změněném počtu nebo složení osob, než je uvedeno v poukazu, má majitel objektu právo neubytovat osobu neuvedenou v poukazu.

Změny dohodnutých služeb

*Změny ze strany CA CKL

Je-li CA CKL nucena změnit podstatné podmínky pobytu /tj. zvýšení ceny o více než 10%, změna termínu, změna pobytu/, je povinna to neprodleně oznámit zákazníkovi. Zákazník má právo od smluvního vztahu odstoupit bez storno poplatků, nebo změny akceptovat. Za podstatné změny se nepovažuje zvýšení ceny o 10% a méně, nebo změna ubytovacího zařízení ve stejném místě a stejné nebo vyšší kvalitě.

*Změny ze strany zákazníka

Změny po vystavení poukazu jsou možné jen se souhlasem CA CKL.

Zrušení pobytu, stornopoplatky

*Zákazník má právo od smluvního vztahu odstoupit. Musí tak učinit výhradně písemnou formou /ověřitelným způsobem/. Zrušení tohoto vztahu nastává okamžikem doručení tohoto dokladu na adresu CA CKL.

*Zákazník může požadovat, aby místo něj nastoupila na pobyt jiná osoba. Zároveň však ručí CA CKL za splnění všech povinností touto osobou.

*Při zrušení objednaného pobytu má CA CKL právo účtovat zákazníkovi stornopoplatky:

  - 200 Kč dojde-li ke zrušení pobytu**
  - 10% z celkové ceny pobytu, dojde-li ke zrušení v době 50 - 26 dnů, před nástupem na pobyt
  - 50% z celkové ceny pobytu, dojde-li ke zrušení v době 25 - 11 dnů, před nástupem na pobyt
  - 80% z celkové ceny pobytu, dojde-li ke zrušení v době 10 - 4 dnů, před nástupem na pobyt
  - 100% z celkové ceny pobytu, dojde-li ke zrušení 3 dny a méně před nástupem na pobyt

*CA CKL vyžaduje zaplacení stornopoplatků i v případě závažných důvodů jako úraz, hospitalizace, nemoc, rizikové těhotenství, povolávací rozkaz, živelné pohromy a jiné.

*Vyúčtování a vrácení zaplacené částky snížené o stornopoplatky provede CA CKL do 30dnů od doručení oznámení o stornu.

**zrušení pobytu v apartmánech a bungalovech - Tatralandia Liptovský Mikuláš 700,- Kč.

Reklamace

*Zákazník má právo na reklamaci, pokud nebyly objednané služby poskytnuty v plném rozsahu a kvalitě.

*Zákazník je povinen ihned po zjištění nedostatku nahlásit tento majiteli objektu. Pokud nelze nedostatek odstranit a tento by znemožňoval čerpání služeb, oznámí tuto skutečnost zákazník neprodleně telefonicky /je-li to možné/ CA CKL a ta dohodne další postup.

*V okamžiku vzniku reklamace musí být proveden zápis mezi zákazníkem a majitelem objektu, a to včetně potvrzení nečerpaných služeb do poukazu k pobytu. Tyto doklady musí být součástí reklamace.

*CA CKL přijímá pouze písemné reklamace a to podané nejpozději do 3 měsíců po návratu z pobytu.

*Výsledek reklamačního řízení sdělí CA CKL zákazníkovi nejpozději do 30 dnů od obdržení reklamace.

Ručení, pojištění

*CA CKL neručí za následky živelných katastrof, dopravních nehod a jiných nepředvídatelných jevů a stavů.

*Ceny pobytů neobsahují žádné pojištění. CA CKL doporučuje svým zákazníkům uzavřít úrazové pojištění pro cesty a pobyt v tuzemsku, případně komplexní pojištění léčebných výloh v zahraničí včetně nákladů souvisejících se zrušením cesty.

Závěrečná ustanovení

*Zákazník podpisem závazné přihlášky k pobytu potvrzuje, že tyto podmínky přečetl, jsou mu známy a souhlasí s nimi.

*Tyto podmínky vstoupily v platnost dne 1.1.2004. Platnost je omezena vyhlášením nových všeobecných podmínek.